03-04/10/2025
FESTIVALUL CAVALERESC AL VINULUI ROMÂNESC
Ediția 2025

Locație: București

FORMULAR DE INREGISTRARE

Taxa de participare este de 1300 RON / persoană și include:

- participarea la Sărbătoarea Recoltei și la ritualul zdrobirii strugurilor cu degustare de must proaspăt
- degustare de vinuri organizată de cramele partenere
- cină tradițională cu live cooking: barbeque, proțapuri de berbecuț, sarmale la ceaun, pâine la țest etc.
- transferuri cu autocar pentru ziua de vineri
- programe artistice pentru ambele seri
- participarea la Balul Cavalerilor Vinului organizat la Hotel Radisson Blu, Sălile Atlas

Taxa de participare nu include: cazarea, transferuri aeroport, meniuri a la carte, (mini)bar sau alte extra servicii solicitate individual de către participanți.

Recomandare cazare: Hotel Hotel Radisson Blu, Calea Victoriei 63-81, București (radissonhotels.com/blu) la următoarele prețuri negociate:

TIP CAMERĂ TARIF NEGOCIAT*
Cameră standard single 5* 140 EUR/noapte/cameră
Cameră standard double 5* 155 EUR/noapte/cameră
Cameră standard single 4* 105 EUR/noapte/cameră
Cameră standard double 4* 120 EUR/noapte/cameră

*Tarifele de cazare includ:  

- mic dejun tip bufet la Restaurant Dacia Felix / Sharkia Glasshouse
- acces la World Class Health Academy (centrul de fitness, saună și piscină interioară)
- internet wireless de mare viteză  

*Tarifele de cazare nu includ: TVA 9% și taxa de oraș 2%

Rezervările se fac individual de catre participanți, la următoarele link-uri: 

Radisson Blu 5* : https://bit.ly/44mEaP1  / Cod promoțional: OEVERD

Park Inn by Radisson Blu 4* : https://bit.ly/4j42wSk  / Cod promoțional: OEVEPI

Aeroporturi recomandate: Aeroportul Internațional Henri Coandă București

NOTE:

1) Evenimentul este dimensionat pentru maxim 250 de participanți, rezervarea locurilor făcându-se în ordinea cronologică a înregistrării taxei de participare în contul bancar al organizatorului.

2) Este responsabilitatea și opțiunea fiecărui participant să încheie o asigurare personală de sănătate și de accidente.

3) Anumite activități cuprinse în program pot fi înlocuite cu altele similare ca durată și conținut.

4) Dacă organizatorul alege să reprogrameze evenimentul, participanții pot opta pentru păstrarea înregistrării.

5) Politica de anulare:
➢ anulare până la 1/8/2025: rambursare  95% din taxa de participare (5% - taxa de procesare/persoană).
➢ anulare până la 1/9/ 2025: rambursare  75% din taxa de participare.
➢ anulare după 1/9/2025: fără rambursare.
➢ anularea înregistrării în caz de forță majoră: rambursare integrală minus 5% taxă de procesare/persoană.
Anularea trebuie solicitată în scris de către persoana care a făcut rezervarea.

6) Comisioanele bancare aferente plății taxelor de participare vor fi în sarcina participanților.

 

Contul bancar pentru plata taxelor de participare:

ASOCIAȚIA ORDO EQUESTRIS VINI EUROPAE

IBAN (RON): RO45BTRL00301205M11916XX

Plata taxelor de participare se va face centralizat, prin liderii de organizații și va fi însoțită de tabelul nominal al participanților (inclusiv pentru membrii de familie și invitați).